tisdag, sjätte september

slutade skolan nu halv två, eller sista lektionen smo vi egentligen ska ha nu är engelska, men det är eget iniativ till att arbeta. Halv klassen drog väl hem?^^
Jag sitter kvar med Malin, chillar med musik och lite. Kanske bblir att jobba lite oxå, alltid så förbannat tråkigt att gör det när man kommer hem.
Kan faktiskt ta en buss hem om tio minuter, men hellre sitter jag i skolan en och en halv timme till med socialt sällskap än att komma hem och vara helt själv som jag ändå kommer att vara resten av kvällen ^^

Jag är jätte sugen på gå till rådhuset med en söt social människa, fast det ska vara regn och kallt ute då^^ så det var väl lika bra det att jag inte hittade någon att fika med ^^


saknad människa :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide