HELGEN

Och där var den helgen slut. Jag längtar verkligen till sommaren och få kunna ha helg hela tiden! ud vad skönt!
Göra precis vad man vill hela tiden!
Min helg har varit helt underbar, som alla andra!
Firade med tjejerna i fredags skulle och fick ett presentkort på navelpiercing! hihi!
Imorgon efter skolan så smäller det! Spännande! :D
Igår chillade jag med killen och städa IP, godis och spel med hans mamma, alltid lika mysigt!
Tack för att jag har dig älskling!<3
Idag hoppade vi upp klockan nio, tog ett varmt bubbelbad, köpte nybakat bröd på Maxi och tryckte i oss bröd och o'boy! galet gött!:D sov en timma och chillade resten av dagen, nu så har jag cyklat 7 km, och ny vecka är påväg in! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide