TRAVRELING

Jag har på den senaste tiden upptäckt hur mycket jag gillar att vara på resande fot och komma till nya ställen. Inte riktigt veta vart jag befinner mig, men ta redan på det och lära mig nya saker. Jag vill ständigt hålla mig aktiv, och då njuter jag av fulla drag när jag ibland bara kan komma hem och vända. Byta väska, byta innehåll och åka vidare på nya äventyr.

När jag får åldern inne att kunna resa på egen fot ska jag göra det. Jag vill åka jorden runt och se de mest fantastiska platserna och uppleva spännande och nya saker. Jag vill göra lite udda saker, leva på ingeting, låta slumpen och ödet bestämma. Hur härligt ser det inte ut att sitta som bilden ovan?

Lifta kan vara lika farligt som roligt. Jag vill göra det får att tänja på gränserna, för att bara testa. Men jag kommer aldrig göra något ensam, jag kommer alltid vilja ha någon vid mig sida!

Skriva brev till de där hemma och sedan läsa de några år senare och minnas hur otroligt roligt man hade. Brev från världen över.

Att gå vilse kan vara ett väldigt bra sätt att hitta nya spännande ställen. Man kanske hittar en gömd strand som är helt otroligt vacker och man kan ha den för sig själv. Att skaffa sig små ställen som bara man själv känner till är hur mysigt som helst!

Så släpp mig fri så ska jag ut och uppleva världen tillsammans med mina när och kära. Men än så länge kan jag bara röra mig till viss mån. Men varför inte böra där, det kan vara lika roligt och givande som att komma ut i världen. I sommar jag ska sova på en stundsmatta, åka till västkusen med min bästa vän, hennes pojkvän och min egna kille. Husvagnssemester och annan övernattning i skog och mark. Ge mig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide