BEFOR THE WINTER COME, I WILL...

Börjar känns grovt i vinden nu att hösten är påväg, våra äpplen har även börjat att mogna, och då är det dags att göra äpplemos, då är det höst! Jag älskar hösten och allt mysande, men jag hatar att löven faller av och att det blir kallt. Jag vill ha en ljummen höst då man får ta på sig lite, men det är mestadelas fint, ibland regnar det så att man kan ta en mysfika eller filmdag.
 
Måste tilllägga, bara för att jag har väldens finaste pojkvän, att igår när Anton kom hem till mig har han med sig en sådan där filt jag skrev om i förrgår till mig! En plommonlila, och den är helt underbart mysig! :') stort varmt hjärta till Anton! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide