BRÖLLOP

Imorgon händer det, då ska jag jobba! Jag vet inte om jag är nervös eller inte! Efter skolan ska jag i alla fall åkt och chacka in kyrkan ifrön bröllopet imorgon! Kan rätt bra nu, jag hoppas verkligen att vädret på på min och budparets sida, och tror faktiskt att det skulle vara det! Men vi bor ju i Sverige och allt kan hända!
 
Jag har fotat ett bröllop tidigare, och det var för två år sedan. Jag hoppas verkligen att det blir bra! Väldigt roligt att lite fotojobb har trillat in den senaste tiden, en extra peng i kassan, men bäst av allt så får jag öva massa! Fota olika sorts människor hela tiden. Hoppas verkligen att det fortsätter så här! Glad tjej! :)
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide