DAGENS BOOST

Just nu förstår jag varända jävel som bara vill ligga kvar i sängen på morgonen och skita i alla måsten! 
Lägger mest upp den här boosten för att någon stanns försöka peppa mig själv. Jag klagar ingen för att få uppmärkamhet, jag skriver av mig, och vill säga att ibland är allt skit, och det får vara skit. För stjärnor kan inte skina utan mörker, lika sant som att man inte kan få en regnbåge utan regn. 
 
Men jag vill lägga lite vikt på min pojkvän och de bästa tjejerna i världen! Jag skulle inte klara vardagen utan er just nu, ni är mina små pelare, även om ni inte vet om det. Jag borde egentligen plugga nu under lektionen, men ibland får man unna sig att skita i det, och göra det man behöver göra för att må bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide