MIN HELG

Detta kommer nog att bli en vana, att jag inte bloggar på helgen, för då har man fullt upp med annat!:) Men istället skriver jag ett helt inlägg om vad jag har gjort i helgen och dessvärre blir det bara mobilbilder, kameran som man alltid har med sig! ;)
 
Jag, tillsammans med Emelie, Lina, Martina, Evelina och Mailn åt på Mandy´s Dinner i fredagskväll! MUMS!
Jag och Anton tog tåget till Göteborg!
Möte upp Sebastina och Alicia :)
Åkte till Liseberg, och åkte massa roliga saker, och blev jätteblöta bland annat! ;)
Och som pricket över i:et, när regnet kom och vi bestämmde oss för att gå hem spelade vi lite. Tog hem stjärnvinsten på Marabouhjulet på första försöket, glad tjej! ;D Älskling ville spela på M&M, första försöket gick inge bra, han försökte på nytt, men bytte bricka. Hans kloka flickvän säger att nu kommer den att hamna på den han hade förut, och vi köpte den oxå. Efter några sekunder hade vi kammat hem stjärnvinsten där oxå. Sen ska vi tack och hej, och gick hem.
 
Förövrigt firade jag och älskling nio månader idag, vilket vi gjorde på ett riktigt bra sätt! Och jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar den killen! Helt otroligt! Hela nio månader har gått, tre årstider. Tiden har flugit iväg. Du gör mitt liv så lätt och lyckligt Anton! :') ett stort hjärta till mig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide