SOMMARLOVS-AVSLUTNING

Idag är det sommarlovets sista dag, iaf för mig, vissa har redan börjat. Och jag ser fram emot att komma in i rutiner och komma tillbaka till skolan för att få sätta tänderna i härliga media uppgifter! Sedan tycker jag att hösten är otroligt vacker och mysig, så det längtar jag lite till. 
 
Men tillbaka till det sommarlov som precis har passerat. Visst är det underbart att ha sommarlov, men jag tycker att det aldig blir så bra som man vill. Jag hinner inte göra alla saker som jag vill och tiden går så otroligt snabbt! Men när jag tänker tillbaka på mitt lov som helhet har det varit riktigt bra! Jag jobbade de tre första veckorna, för att sedan va hemma under juli. I augusti åkte jag Vänern runt på motorcykel, åkte till Eskilstuna med tre fantastiska tjejer och sedan en sväng till Turkiet med min underbara pojkvän!
 
I början av augusti hade jag stor ångest över att jag inte hunnit med det jag velat, och allt kändes SKIT! Men på något vis lyckades jag släppa det, jag tog vara på det jag gjorde istället och nu har jag inte tänk på det alls. Det kommer fler sommrar, och bara för att sommarlovet är slut betyder inte det att sommaren är slut! Vi kan nog få lite värme ända in i september! :) 
 
Så nu är jag laddad! NU KÖR VI!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide