ENERGIKICK

Fick energikick nu när jag började tänka på allt jag ville fota och göra! Och det är så typiskt att man är i skolan och bara vill hem och sätta igång! Skulle annars gärna krypa in i en av bildsalarna och sätta mig ensam, lyssna på musik och bara skapa! Men så har man lektion om en kvart... Hoppas energin hänger kvar tills jag kommer hem, för då ska jag mysa hela kvällen och spruta ur mig saker (dock brukar jag aldrig få ur mig något ändå;)). 
 
Några av mina kreativa idéer:
- tecka en tandencykel och även en måne med fåglar
- fotografera stileben på burkar, kläder, smycken och mysiga julsaker
- ta snöiga självporträtt
- redigera bilder ifrån i sommras
 
Alla resultat kommer nu att se på bloggen sen när de är klara! :)
 
söt inspiration ifrån weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide