LEVER

Det var ett tag sedan jag bloggade, ärligt har jag bara inte orkat och inte haft något att skriva om, men ska försöka rycka upp mig nu! 
 
En läges rapport kommer här, 
det är snart jul som alla vet, och jag är en person som totalt äääälskar julen! Jag stortrivs nu när snön har kommit och vi har börjat julbaka hemma. Älskar julmusiken och den mysiga stämningen. Jag är nog en riktigt mysperson, och inte en krogen/disco person har jag upptäckt;)
Det var länge sedan jag höll i kameran, men ska även där försöka göra ett ryck! 
 
Vad tycker ni om julen?
 
haha, litet internskämt! Det är så att det finns två typsnitt som vi inte får använda i skolan och ett är just Comic Sans MC.

Kommentarer
Postat av: Anna strandberg

Mys emma! Helt rätt att vara hemma och bara mysa!

2012-12-10 @ 14:45:08
Postat av: ida

Jag får nog hålla med dig till stor del emma ;) jag tror faktiskt att jag föredrar att vara hemma i allt julmys och julbak istället för att vara ute och festa, i alla fall såhär års! På julen ska man passa på! :D

Svar: det är ju bara jul en gång om året! :)
Emma Ask

2012-12-11 @ 07:47:20
URL: http://idalundell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide