LUCIA

I torsdags var det Lucia, och istället för att ta en underbar sovmorgon tog jag den tidiga bussen för att gå på Lucia i kyrkan innan skolan började vid halv tio. Det är nog den ända gången jag utan tvekan kan prioritera mys framför sovmorgon. En lucia utan luciatåg är ingen lucia! Det var lika fint som vanligt, och kameran var med. Tillsammans med mitt 50mm f/1,8 objektiv kunde man få bra bilder! :)
 
Idag vaknade jag hos min pojkvän och har pussat på honom det senaste dygnet, men nu har jag tagit mig hem och ska åka hem till min alldeles egna lucia. Lina fyllde år i torsdags och ikväll blir det mys med tjejerna men mat och gottigott tror jag! :)
 
Imorgon ska vi ha godisbak här hemma, längtar! Uppdaterar då med goda bilder! :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide