NEVER STOP

Jag är glad, så himla glad. 
Jag har inte tränat ett ordentligt pass på ett par veckor, inte tagit ut mig så att jag känner maten är nära på att komma upp och benen fortfarande är skakiga en halvtimme efter passet. Jag förväntar mig träningsvärk i hela kroppen imorogn. älskade träningsvärk!
 
Jag körde ett riktigt styrkepass med mor och far igår kväll, och det är efter ett uppehåll ifrån träningen som man verkligen inser hur mycket man älskar det och hur det påverkar en positivit. Jag ville dö när jag låg på golvet och musklerna gjorde ont, men jävlar vad jag peppade mig själv i huvudet. Jag sa till mig själv "fan ta dig om du mesar och viker dig. Det är bara 45 sekunder!". Det hjälpte!
 
Så till er alla som bara vill dö när vi tränar, ge fan på att ni klarar det, för alla är starkare än vad de tror! Sätt upp ett mål innan du börjar träna, och vik dig för fan inte! Du kommer vara stolt över dig själv efteråt! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide