Nytt i Garderoben

En seg dag i skolan, men en helt underbar eftermiddag!
btw, så tycker jag det är förbjudet att gå i skolan en dag som denna då solen skiner ifrån en klar blå himle och det är underbart vårväder så här i slutet av februari!
Hade ångest att bli tvingad att sitta inne och kolla ut på allt underbara. ville ut och ta emot solen!
Vilket jag sedan fick göra, och upptäckte att det var alldeles för varmt med vinterjackan. Jag möte min pojkvän och vi gick på stan och brände lite pengar, aldrig fel!
Jag hittar massa saker jag vill köpa nu för tiden! och pengar blev insatta dig, så imorgon blir det stan! Haha! (bland annat ska jag köpa det på bilden)
Hoppas vädret fortsätter i veckan och mitt humör kommer bara att gå uppåt!
READY SET GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide