DO IT

Haft en super bra dag!
Sovmorgon, sitta och skriva bildanalys, idrott - AFRODANS!, en sväng på stan, simning med mammi, nu hemma och chilla!
I och med att det nya året kom, fick jag även ett extremt sug att träna, träna och träna ännu mer!
idrotten idag i skolan var helt underbar, då jag nu lovat mig själv att dansa mycket mer under 2012!
Jag rekomenderar de latinamerikansa danserna för någon som test på ny träning!
Bukas kallas för fuego eller afrodans. I mina ögon är de lika roliga!
Fullt ös och massa energi! Man blir bara såååå glad av det!:D
1000 m i simbassängen, hoppas på träningvärk imorgon! ^^
jag vår verkligen bra nu!
så därför lämnar jag er och fortsätter att ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide