Fredag den Trettonde

Fredag den 13 har alltid varit en dag då man blir uppmärksamma på datumet.
Man jag tror inte på oturen. För det har aldrig hänt mig någonting.
Och det hoppas vi väl att det inte göra idag.
Helgen är nog rätt full och jag får som jag vill :))
Sova hos Anton idag, mysa med familjen på lördag, plugga när jag har tid, cupp på söndag förmiddag och så förhppningsvis så ska jag hänga med Anton när han tatuerar sig på söndag eftermiddag! Mycket spännande!
Jag själv har blivit lite sugen på att tatuera mig, men blir inte än på iaf 2 år.
Vill tatuera mig på:
* handen - ett litet hjära
* underarmen (nedredel) - ?
* Underarmen (övredel) - en text
* Höftbenet - fjäder
* foten - ?
* nacken - ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide