Thanks for the Music

Jag har gått halva lovet och funderat på vad jag ska prata om på svenska när vi kommer tillbaka till skolan.
Vi ska hålla ett muntligt tal eller redovining och det får handla om precis vad som helt!
Lätt för en del, jobbigt för andra.
För mig är det mer jobbigt då det finns så mycket, men inget känns riktigt hundra.
Men nu vet jag!
Allt slog mig när jag låg på rygg i min säng, kollade upp i taket och funderade. Jag hade frågat min pojkvän om han hade några förslag på ämnen... Lilla syster spelade en cover på Utan din andetag - Kent.
Så fin som den låten är seglade min tankar direkt till min underbara pojkvän.
Vad fan skulle vi göra utan musiken egentligen?!
Så det är vad det blir! Ett tack tal till musiken, då den betyder jätte mycket för mig och jag vet att jag absolut inte är ensam om det!!!!
"När musiken tystnar hör jag det som inte finns, jag hör det jag inte borde höra."
- Livet är svårt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide