Tjusningen att Fota Sport

Sport har alltid varit ett intresse hos mig, att vara aktiv och ha spring i bena.
Att fota sport är lika kul som att utföra den. Men det bästa är ju att det inte är lika anstängande ;)
Sport fotograf är något som jag verkligen skulle vilja ägna mig åt. Åka till olika arenor, känna stämningen och få glädjas av den. Inviduella sporter som lagsporter.
Det bästa med lagsport är lagandan och hur kul man kan ha tillsammans. När det går bra på en cup och gjädjen sprutar och även om man är skit trött så ger man järnet för att det är så kul! Då är livet fint!
Det är dessa känsloladdade stunder jag vill fånga på bild. Gjädjen, men även sorgen när det inte går lika bra. Men vägen till målet är aldrig smärtfritt... så allt blod, svett och tårar som finns på vägen till glädjen är en del av alltihopa.
Sporter går även fort och vissa händelser och ögonblick varar bara i några sekunder och det är extremt svårt att fånga dem! Det är en stor utmaning i sig att vara på rätt plats vid rätt tidpunkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide