STUDENTBAL 2012

Har varit jätte roligt att fotografera sudenten, och hoppas att jag får möjlighet att göra det nästa året också!:)
För det är så himla roligt så alla är jätte glada och har fina kläder!
Men nu är det över för deras del, jag slutar skolan på fredag, och har två år kvar till min student. Längtar redan, men vill hitta jobb först! Allt fotograferande i helgen har gjort mig sååå sugen på att lyckas bli fotograf eller grafiker. Så nu ska jag satsa och fota jätte mycket så att man utvecklas! Skulle vara en dröm att få tjäna pengar på fotograferande! Men har mycket kvar att lära!
Idag har jag varit med ANton då vi bda var lediga ifrån skolan, myste med nybakat frukostbröd ifrån Maxi, en runda på stan, lunch på Thai House och sedan hem och städa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide