ÄLSKLING

4 månader, eller 4 veckor? Tiden har gått så otroligt snabbt tillsammans med dig. Du är det bästa som har hänt mig, du har gjort mitt liv till det bäst. Jag kan nu upptäcka livets underbara stunder. Du gjorde mig hel och jag är dig evigt tacksam. Många säger att jag är galen som tänker dessa tanker, men jag känner hur långt vi kan gå. Jag känner det i hjärtat att jag ser det framför mig, hur vi kommer ta oss förbi åt efter år tillsammans :')

"You know you are in love when you can't fall asleep becuase reality is finally better than your dreams"

Tack Älskling, du är ljuet i mitt liv:') <3

tillägnar dig låten här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide