onsdag - check

i denna lilla vrå av Skövde tillringade jag min förmiddag, tillsammans med Ida och Anton.
Onsdagens fotouppgift var att fota en bild berättelse på 4-10 bilder. Detta är våra fyra första, de ändra sex får ni se imorgon!
Platsen hade ett otroligt bra ljus och vi blev riktigt nöjda med bilderna!
Vad har jag gjort resten av denna onsdag?
jo, jag hade en kort idrottslektion, då vår lärare inte fick igång sereon och vi fick sluta efter en halv timma. Jag tog en spontan sväng förbi andra och tog hand om min sjukling!
Kom hem och rullade ut på vägen för att känna av bilen igen. Därefter blev det stallet, vilket som alltid är super mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide