STOCKHOLM

Var i Stockholm i helgen, vet inte om jag har skrivit det? Men jag tror jag jag har nämt det:)
Jag var där med mamma, pappa och syster för att kolla på Melodifestivals finalen i Globen!
Riktigt roligt! Häftigt att uppleva allt på plats, dock jag jag inte med i tv ;)
Shopping blev det också! Hem kom jag med en ny skorta, ett par jeans och ett par solglasögon!
Förr har jag sagt att jag inte gillar Stockholm, att det är förstor, och att jag hellre föredrar GBG.
Men nu är jag inte lika säker, jag gillar den stora staden, gillar att det alltid är människor i omlopp.
Jag skulle vilja bo i Stockholm, för en tid.
Som alltid tänker man att man ska ha med sig kameran och fota över allt man kommer, men det är lättare segt än gjort! Fick inte så mycket fotograferat, blev bara lite och jag bjuder på det bästa inom kort!
Jag skulle kunna åka till Stockholm med ett gäng polare som är fotointresserade och gå omkring och bara fota hela dagen! haha, får gör det någon gång!:) Gillar stadsmiljön i de stora städerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide