JUST DO IT

Sitter i sängen och avslutade för två timmar sedan ett grymt jobbigt konditionspass med fotbollslaget!
Hela dagen har jag gått och varit så sjukt omotiverad. Jag fick lite motivation sedan när jag lämnade Skövde och jag tog mig till träningen utan att egentligen tänka. För då går saker och ting verkligen åt pipsvängen! "Just do it!"

Det tog emot att springa, och detta blev vinterns/vårens jobbigaste träning! Intervall upp för en jävla bro som går över järnvägen! När man springer där frågar man sig verkligen varför man utsätter sig för detta. Jag är inte svar! För man vet hur smärtfullt det är! Men ändå göra man det om och om igen! Jag tro det är känslan man får efteråt som driver en framåt. Man blir mycket piggare, känner sig mycket lättare och gladar. Man blir stolt över sig själv att man gjorde det. Och så är man ett steg närmare sitt mål, sin dröm kropp.
Tack säger jag bara till alla sjukt bra motivations bilder man kan hitta på internet! Man blir så sukt peppad och jag kan ju säga att jag sitter rätt utslagen i min säng, men efter att ha kollat på alla denna inspiratioin känner jag en gnutta motivation till att ge mig ut igen! Helt sjukt!
Jag ska mysa ned mig, för sömn behöver kroppen också! Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide