VAD JAG VILL HA JUST NU

bilder: weheartit.com
Dom har öppnat fönstret i klassrummet, varför har jag ingen aning om! fryser gör jag iaf!
Jag hämtar lite inspiration ifrån weheartit.com, btw, älskar sidan! För vad jag vill ha nu är
en stor mjuk säng, två stora fluffiga täcken och massa fina kudda! Jag vill ligga uppkrupen
i min pojkväns famn och vi kollar på film! I knät har vi en skål vindruvor och mumsar på!
I fotändan ligger vår huns och slumrar. Vi har tagit ledigt ifrån skola och jobba bara för att
vi kände för det. För det måste man ibland tillåta sig att göra någon gång varje år! För hallå?
Man måste leva också! Vi har stängt av telefonerna, för det ska bara vara jag och min
pojkvän i en stor, mjuk och varm säng! :') ge mig! <3

Kommentarer
Postat av: ida

SV: Tack så mycket! :D

2012-03-27 @ 08:41:10
URL: http://idalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide