FRIDAY!

Att vakna fredag morgon, finns inget bättre, veta att det är kort dag i skolan och sedan tar man helg. Bästa känslan som finns, och jag tror icke jag är ensam om att tycka det!
Och det bästa med helgen är att då får jag extra mycket tid för min pojke som är saknad.
Helgen är planerad som alltid, och får se om det hittas på ngt extra, ni vet, pricken över i:et.
sitter för övrigt i skolan, har engelska. har snart gjort halva dagen och jag vill egentligen bara att tiden ska gå så att jag kan gå mer till stationen, hoppa på buss ett och kliva av vid Rosenhaga.
Du är det bästa och finaste som har hänt mig älskling! :')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide