HELGENS HÄNDELSER

Ännu en helg har passerat, ibland frågar jag mig själv vad det är för liv man lever? Vad lever man för egentligen? Livet går bara i rutiner, fasta scheman och planerade saker, jag börjar blir riktigt trött på det!
Vad har hänt denna helgen?
Jo, i fredag blev det att vara på sjukhuset mellan halv två till halv sju... tack till underbar pojkvän som satt vidmin sida hela eftermiddagen! Sov hos älskling, hälsa på hans pappa och systrar, alltid lika mysigt! :)
I lördag köpte jag nya löparskor, hälsade på mamma på sjukhuset, och på kvällen blev det lagfest!
Idag blev jag lämnad ensam klockan nio, så jag har gjort lite av varje. Lina kom hit på eftermiddagen och bakade bullar med mig, hon åkte nyss hem och det var hur mysigt som helst. Nu ska jag tagga för en ny vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide