SNART FREDAG OCH PHOTOSHOOTS INSPIRATION

insipations bild till min nästa photoshoot.
Efter att jag stukade foten för exakt en vecka sedan så har jag inte kunnat träna ordentligt
sedan dess. Han bara blivit små promenader och lite cykling i den mån foten klarat av.
Varje dag känner jag hur det kryper i kroppen och jag verkligen vill träna. Har även fått
massa tid över till att vara hemma. Vilket har varit väldigt skönt i sig! Men jag har velat göra
så mycket, och jag har inte fått ur mig ett piss. Jag har velat fota, men det behövs tid och
planering, så har inte blivit av.
Men nu har jag planerat en photoshoot, eller två föresten. Men den ena kommer att äga rum
nästa vecka på onsdag. och kommer ha maj tema.
Hoppas verkligen att vädret vill vara med mig!! :)
Imorgon är det fredag! Gud så skönt det ska bli!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide