ANTON #1

Under höstlovet som precis har varit hade i i läxa i våran Foto kurs att ta porträttbilder på någon vi kände väl, och jag tog tillfället i akt och valde min pojkvän Anton. Jag har velat fota honom sedan i våras, men det har aldrig blivit av! Haha!
 
Men nu hände det, dock blev det inte som jag hade tänkt mig. För varje gång vi gick ut för att göra ett försök så blev jag så grinig på det äckliga vädret. I söndags hade jag ångest, för det var sista chansen och värdret var skit. Men efter att ha ätit frukost och försökt samla på sig lite inspiration så gav vi oss ut. Inte speciellt taggande och glada. Men när vi väl kom igång så blev det helt okej, och när jag redigerade bilderna igår önskade jag att vi hade tagit mer tid år fotograferingen, för ljuset blev oerhört bra och jag hittade massa bilder som jag blev nöjd med! 
 
Så kan det gå ;) här kommer iaf några bilder ifrån veckan...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide