BIG DREAMS

GODMORGON! 
Idag är en sådan där morgon som jag helst vill få överstökad. Ska till ungdomsmottagningen klockan 09.00 (hatar att gå ifrån lektionen tidigare), och så när jag kommer tillbaka ska jag redovisa, en redovisning, jag och min grupp är lite halft förberädda på, undra hur detta kommer att gå? 
 
Igår satt och och kollade på Äntligen hemma, jag gillar inredningsprogram av den anledningen att jag gillar att inreda. Dock har jag aldrig fått chansen att sätta tänderna i något större. Så därför längtar jag jätte mycket till den dagen jag och Anton flyttar ihop så att jag kan få inreda hela vår lägenhet på mitt sätt!!
 
Några måsten i min lägenhet kommer vara färgglada saker, uppmuntrande ordspråk lite över allt, mycket mys och textiler, ett mörkare sovrum, men annars ganska ljust, det ska vara stilrent och har inget emot att blanda gamla och nya saker. Men så till min favorit del, mitt kontor/pysselhörna, där jag ta datorn och alla mina foto saker, ideér och små saker! :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide