GULT ÄR FULT

Ny vecka, är nya upplevelser.
Jag kan aldrig sluta förvånas över att en dag kan vara så oförutsägbar! Man planerar sin dag, men varje dag dyker det upp nya saker mitt i allt som rubbar ens planer lite.
Senaste tiden har jag lärt mig mycket om uppskattning och att man alltid ska visa sina känslor! För man vet ALDRIG när det kan vara försent!

Idag har jag gått en lång dag i skolan, vilket var längesedan sist! Blev lite deprimerad när det nästan var mörkt när jag cyklade hem ifrån bussen. Men blev en sväng på stan för lite inspiration för julklappar, väl hemma proppade jag i mig mat, började städe rummet. Så nu är det rent och snyggt, ny bäddad säng, helt underbart! avslutade med lite träning och en dusch!

Så nu ska jag sova, godnatt!:)



Kom hem med detta ifrån skolan (bilden ovan), ni kanske känner igen det? De säljs på lagerhouse, men jag har gjort mina egna, snål som jag är;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide