HELLO NOVEMBER

Jag tänkte inte på det när jag vakna, men jag har kommit på det nu, att idag är det första november!
NOVEMBER ÄR DEN TRÅKIGASTE MÅNADEN PÅ HELA ÅRET. 
Så, då va det sagt. Men bara för det behöver vi ju inte göra så att den blir den tråkigaste.
 
Vad ska ni göra för att november ska bli lite sådär extra mysig och speciell?? :))
 
Jag har tänkt mig det här: 
* Klä mig varmt och mysigt så att man slipper frysa. 
* Tända ljus, det höjer mysfaktorn!
* Träna när det blivit mörkt på kvällarna. 
* Unna mig en godisbit bara för att det är så gott!:)
* Arbete mer med penna och papper istället för kameran.
* Vara med mina vänner och pojkvän.
* Ta en fika på stan lite spontant.
* Och så, till det bästa, 25 november har jag och min pojkvän våran ett årsdag som självklart ska frias!! :')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide