TORSDAG

hahahahaha!
Jag är helt hyper och typ full av energi! Spinningen var het otroligt peppande, och men vår lärare sa att det var sista låten ville jag bara skrika MEEEER! Svetten bara rann och det var mjölksyra i låren, med gosh så kul det var!
 
Och nu har jag kommit hem, har tryckte i mig lite mat och laddar för gymmet ikväll, för jag bara måste dit och göra av med energi! Fast jag gillar den, för då får jag så otroligt mycket gjort, det är till och me kul att städa rummet^^ 
 
Saker jag ska försöka hinna med idag:
* Komma på ngt till Mediaproductionen
* Plugga svenska och Historia
* Läsa i körboken
* Fota höstbildet
* Duscha
* Planera morgondagen
 
Bilden är tagen med mobilkamera, och jag gillar den skarpt mycket. På bilden är det Vendela och Antons skor. Älskar den varma höstiga färgen och ljuset som kommer bakifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide