AUTUM

Dagens fotografering blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig ifrån början, men det spelar ingen som helst roll! Jag hade tänkt mig mer dova färger. Men jag har kommit underfund med att jag är ingen dov person. Här ska det vara färget och ljust. Är riktigt nöjd med vad jag, och tackvare syster, lyckades åstakomma. Är faktiskt stolt över mig själv om man får vara det. 
 
Jag ÄLSKAR verkligen tegle, gamalt tegel och den röda/runa färget. Så j*vla snyggt! Och det gör sig så otroligt bra emot höstloven. Att låta dessa färger prata istället och så klar vi modellen i svartvitt. 
Och tänk vilka miljöer det finns precis utanför dörren som man inte har sett. Tegelhuset som är på bild i bakgrunden har jag sett varje dag när jag gått ut genom dörren, man inte gett den någon uppmärksamhet först nu den här veckan. Det är inte sista gången jag fotograferar där!!
 
Btw, om någon är sugen att vara modell är det bara att höra av sig! Skriv en kommentar eller ett meddelande på facebook (Photographer Emma Ask)!
 
TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide