DAGENS BOOST

Jag sitter i min säng efter första fotbollsträningen på två veckor. Känns att konditionen är en färskvara. Men känner mig mycket piggare i kroppen, och ska verkligen ta ta i att träna regelbundet nu! Kommer sluta med fotbollen till våren, men då är det bara att hitta något nytt och roligt. 
 
Min dag idag har varit lite upp och ned, fram och tillbaka. Men det sköna är att allt är stabilt nu! Så ger mig en lite boost, men även till er. 
 
För det är så, att om man tror på sig själv så lyckas mat tillslut en dag! Sätt upp mål, det kan vara vad som helst, och ger er inte vid första motgång! Inget är en dans på rosor, det är därför det kallas utmaning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide