DREAMING OUT

Ännu en vecka ha avslutats och jag har en stor söndags ånest då jag inte alls är yaggad för skolan! Tiden rinner ur mina händer, och jag har stor lust att stanna den. Har en redovisning på onsdag och det kommer bli tight med tid för att hinna klart och bli nöjd också!
 
Har tagit en paus ifrån pluggandet och jag sitter och drömmer mig bort. Hösten är här. Vilket jag tycker är väldigt mysigt! Jag är jätte sugen på att åka iväg till Götland med Anton. Ta in på ett riktigt mysigt ställe, bara slappan av och ge tid för oss själva. Upptäcka det otroligt vackra Visby, fotografera, fika, gå i affärer, mysa och äta ute. Ge mig säger jag bara! Har kollat på färjor och hotell, gäller bara att hitta ett billigt kryp in! Jag vill nu!
 
Vart drömmer ni om att åka? Jag drömmer om Greklnad, London, USA, Södra Sverige om sommaren, Öland och Norrland! 
 
Inspiration ifrån weheartit.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide