NJUTA

Jag sitter, och har haft tre lektioner, och är jääte hungrig! jag hoppas att det är god mat! Och shit vad jag är sugen på choklad! Jag är en liten smygtjockis ^^ jag älskar godis, choklad, fika och alla typer av sötsaker! 
Min favorit choklad är vanlig Marabou mjölkchoklad, vit choklad, toblerone och m&m. Jag och min pojkvän vann stjärnvinst två kilo Marabou och M&M vardera ;D
 
Jag har den teorin att man ska njuta av livets frestelser. Äta det man är sugen på och låta sig känna sig flötig och tjock ibland. Bara man tränar lite och inte låter det döda en! Lite godis och choklad värmer bara hjärtat lite. 
 
 

Kommentarer
Postat av: pao

1. farliga bilder
2. du är bäst
3. vad heter linas bloggg?

kramissss

2012-09-13 @ 17:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide