JOBB OCH FRAMTID

Godmorgon, idag är det fredag och allt, ser fram emot helgen extremt mycket! Ikväll blev det 17-års fest och imorgon bjuds det på årets första 18-års fest, ready set go! :D
 
Jag vet precis hur jag vill leva efter skolan och allt. Jag vill snabbt komma ut i arbetslivet och arbeta som fotograf och formgivare. Mina dagar ska bestå av inbokade fotograferingar, tid på kontoret där man skissar och layoutar. Går på roliga möten med glada och sociala kollegor. Åker på lite affärsresor då och då som inkulderar både inspiration och arbete. Men jag ska ha tid att sova lite extra på morgonen, äta lunch ute med vänner och bekanta. På kvällarna ska jag ägna mig åt vardagslyx, min hund, min sambo, träning och eget kreativ skapande. 
 
Jag har en perfekt bild i huvudet, men kan inte riktigt få ned den i text! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide