2013

När jag har lov ifrån skolan har jag aldrig varit bra på att blogga och nu i jul har det varit fullt upp hela tiden med massa härligheter. 
Jag njuter av jullovet som alla andra skolelever. Jag har en vecka kvar innan jag blir tvungen att gå upp när det är mörkt och cykla till bussen. Men jag är nästan lite sugen på att komma tillbaka, isf när det gäller de kreativa mediaämnena ;)
 
Jag har satt upp lite mål inför 2013 bland annat..
* ta körkort
* hålla igång bloggen och min sida på Facebook, KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL DEN
* fota i mängder
 
plus att jag fyller 18, och så många av mina vänner, så det kommer bli ett grymt!
 
HAR NI NÅGRA MÅL FÖR 2013?:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide