CENTRUM

Hur ser du världen med dina ögon? Ser du vetaljerna som glömmer sig mellan springan? Ser du saker i bilder?
Jag går samma väg i stan fem gånger i veckan, och ibland hittar man nya saker, även om man inte tror det! Jag är en person som går och letar efter små detaljer.. detta för att jag älskar och fotar och hela tiden letar nya objekt! Och på samma sätt ser jag saker och ting i bilder. Om jag ser något snyggt så får jag upp en bild i huvudet om hur jag tror att den skulle se ut på bild.
 
Detta är jätteroligt tycker jag, men ibland också lite jobbit. För när man inte har kamerna med sig och ser en jättesnygg bild så blir man lite tjurig ;)
 
Lite detaljbilder ifrån stan (min favorit är den sista, yap-loggan och dörren): 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide