DAGBOK

En annan julklapå var en väldigt fin femårs dagbok. Jag har skrivit dagbok sedan jag börjarde högstadiet tror jag och det är ca fyra år nu. Jag har fyllt collegeblock efter collegeblock. Ett tag gick jag över och skrev på datorn. Nu känner jag att jag inte har tid och orken att skriva så detaljerat varje dag som jag gjorde för och då är dessa femårs dagböcker perfekta. Man skriver några rader om det viktigaste som har hänt. Helt perfekt för mig!
 
För jag älskar att kunna gå tillbaka något år eller två och läsa om hur mitt liv var det, hur jag mådde och vad som hände. För tänkt så mycket det är man egentligen glömmer bort av alla dessa fina minnen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide