LÄNGTAR BORT

Sitter och redigerar bilder ifrån NM i Islandshäst som jag var på i sommar. Det har aldrig blivit av att jag satt mig ned och rensat de 1300 bilderna och redigerat dem. Men igår så tog jag tag i det och 1300 bilder blev ca 600. Jag sitter verkligen och längtar tillbaka till läktaren och att få se alla dess underbart fina hästar som man blir helt knäsvag utav. Vackra hästar med otroliga rörelser tillsammans med lite musik gör det till något så mäktigt som inte går att beskriva för den som inte själv har upplevt det. Det säger jag till det mesta inom häst världen. Men det är verkligen så att det går inte att förstå känsla att få kontakt med dessa djur. Man måste verkligen ha suttit på ryggen och kännt allt rörelser och kraften som hästar sitt på. 
 
När jag red i onsdags så var det så fantastiskt. Jag red min favorithäst kan man väl säga, som egentligen är privathäst men går i ridskolan. Jag har fått mycket god kritik av G-B om hur bra jag rider honom. Han är en riktigt natur töltare (har jätte lätt för att tölta), men är ganska stel i högersidan så det är alltid ett pyssel att försöka få honom mjuk. Men i onsdags lyckades jag få igenom höger sidan så att den släppte och fick en riktigt eftergift precis innan vi skulle sluta, och guuud var häftigt det var, blev en helt annan häst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide