LIGHTS

Jag är en ljusälskare, det vet de flesta som känner mig. Jämt när jag är på IKEA kommer jag hem med minst ett ljus och nust ju har jag nästan så mycket att jag inte riktigt längre vet vart jag ska ha alla. Fick två JÄTTEFINA lycktor av världens finaste och bästa Lina i julklapp. Jag har planerat att hänga upp dem i mitt fönster. Så ska väl fixa det när jag får tid. 
 
Hösten och vintern, men speciellt hösten är en tid då jag äldar som allra mest ljus. Dock älskar jag även att sitta sena sommarkvällar med massa ljus som lyser upp när solen har gått ned!
Det som gör att jag älskar ljus så mycket är bland annat doften när man tänder en tändsticka men främst för det varma, mjuka ljuset som blir. Det blir som en magisk stämmning alltihopa! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide