TIDEN

Tillbaka till skolan är jag nu, som många andra. 
Kanske skiljer sin min inställning lite ifrån andras. Efter ett längre lov har jag inte någor emot att komma tillbaka till skolan. Inte den första veckan iaf, om man räcknar bort all jobbig svenska, engelska, historia och samhäll så återstår bara roliga ämnen och så har jag inga som helst problem att vilja gå till skolan. 
 
Så jag är hungrig efter att få sätta tänderna i den kreativa delen, plus att jag är en människa som gillar rutiner! ;)
 
Men tid är något som jag alltid har tänkt på och jagar. När jag har energin och lusten till att veckligen göra något (vilket brukar infalla vid tio, elva, tolv på kvällen) så brukar jag vilja göra allt på en och samma gång och så brukar det vara vid fel tillfällen.
Jag vet inte riktigt vad jag ville ha sagt med det här inlägget, men under 2013 ska jag ta vara på min tid och använda den väl iallafall! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide