TISDAGS KVÄLL

Gick hem ifrån bussen idag, riktigt mysigt med snön som föll lätt. Jag har gått och burit på kameran hela dagen och tänkt att jag ska gå ut och fota efter skolan. Jag har jätte många ideér men jag ingen som helst motivation till att göra något, och när jag gjorde ett tappert försök så blev det bara skit, så jag gav upp ^^
 
Istället satte jag på musik, tände lite ljus, tog på mig raggsockarna och redigerade lite gamla bilder! Det var rätt skönt det också. Men när jag satt på bussen hem och kollade in i skogen som blivit snötäckt under dagen så fick jag extrem lust att fota porträtt ute i skogen. Men eftersom jag slutar tidigt och ingen annan gör det, eller har andra saker planerade så fick jag inte tag på någon modell.. och sen bliv det mörkt :( menmenm får försöka en annan dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide