UTVECKLING DÅ/NU

Jag kommer ifrån första året jag var och kollade på SM i islandshäst och jag tyckte verkligen att bilderna blir hur bra som helst och jag var jättestolt. Men när jag ser dom nu, två år senare ser man hur bilden verkligen såg ut. 
Men jag tycker det fortfarande är lite svårt och lurigt att fota, men blir väldigt beroende av hur vädret är, vart ifrån ljuset kommer. Sedan har den lilla "staketet" en förmåga att komma ivägen och förstöra bilden. 
 
Men jag tycker det är väldigt roligt att se en utvecklig hos sig själv. Den är svår att se det dag efter dag, men när jag har två bilder som är tagna med några års mellanrum blir det mycket tydligare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide