VÄRLDENS BÄSTA DAG

Igår hade jag en helt fantastisk dag!
Jag hade sovmorgon ifrån skolan och hade bara en lektion, så jag och min klasskompis Anton gjorde klart vår film. Sedan åkte jag hem till min sjuka älskling och klappade på honom, fick lite mag i magen innan jag åkte ned till stan för att träffa hans syster Wilma. Vi fotade i "lusthuset" eller vad man kallar det som är nedan på bild. Dock var det inte lika vacker som på bilderna. Solen gömde sig bakom molnen och det hade regnat och varit pulsgrader så snön var nästan bort. Men det blev väldigt bra ändå, resultat kanske kommer upp senare i veckan! 
Efter fotograferingen mötte jag upp söt och saknade Lina. Även om vi träffas iaf en gång i veckan så är det antingen på morgonbussen då man är trött som fan eller när vi är med våra andra tjejer. Men ikväll var det bara hon och jag, vilket var riktigt riktigt mycket. Vi fikade, gick på stan, kollade på inredning och avslunade med bio! Vardagslyx! :D
 

Kommentarer
Postat av: Anoschkin

Underbar bild, den sista! nästan sagolikt! ^^

2013-02-02 @ 08:33:51
URL: http://janoschkin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide