VINTERLAND

Dagens skoldag var just exakt en sådan jag vill ha fem dagar i veckan! Två pass med media ämnen och sedan skolbio. Förutom att bio inte alls var i min smak så gillar jag annars film väldigt mycket. Filmen handlade om en person som överlevde Andra världskriget. Jag klarar verkligen av att se oskyldiga människor skjutas och tanken på att hur det själv skulle vara att förlora sin familj på det sättet!
 
Efter bion tog jag min kamera och tänkte på ngt annat. Det har varit riktigt kallt ute, men det är ju tack vare det som det är så himla vackert! Jag tog en runt i Boulgoner och fotade den vackra naturen. Efter en halvtimma var mina fingrar riktigt frusna. Men nu sitter jag hemma i köket, ska åka till stallet om en timma och har tinat upp.
Men bilder kommer i veckan! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide