WORK HARDER

Är tillbaka i skolan efter en jättebra helg. Tillbringade fredagen tillsammans med de finaste tjejorna. Vi firade att det var 150 dagar kvar till våran Turkietresa!
På lördagen var jag på superbra humör, övningskörde till Mariestad och tog bussen till älsklingen! Åkte iväg till Tidaholm på eftermiddagen och åkte skridskor, jätte roligt! :D kom hem trötta och hungriga.
Igår gjorde jag alla typiska söndagssysslor, städade mitt rum, pluggade lite, fixade och donade. På kvällen kom moster och vi bokade en resa till Thailand, ska blir så sjukt nice. Har inte riktigt fattade det än tror jag, lär väl göra det när man kommer dit. Så på påsklovet smäller det! :D
 
I skolan har vi en del uppgifter, och jag är grymt pepp på att bara börja och jobba hårt som f*n! Bland annat en musikaffisch och en tidningsframsida + ett uppslag. Och nedan ser ni min inspiration för mitt reportage till tidningen.. ska handla om en tjej som blivit upptäckt av modellbranschen.
Så är du skugen på att modellerna, hör av dig!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide